Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania. Szczegółowe informacje o plikach cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptują Państwo zapisywanie plików cookies. Nasza polityka prywatności

Strona główna» Case Study» Energy Management Solution - Zarządzanie...
-->

Energy Management Solution - Zarządzanie energią w Data Center

Energy Management Solution - Zarządzania energią w Data Center

 

Część 1 - Streszczenie

Dokument został opracowany przez firmę Unite Technologies. Przedstawia propozycję efektywnego rozwiązania w Data Center w zakresie zarządzania energią.

Celem opracowania jest zidentyfikowanie i rekomendacja wymagań, które pozwolą klientowi monitorować zużycie energii za pomocą platformy Unite SNMP na poziomie pojedynczej szafy oraz za pomocą istniejących i dodatkowych mierników typu PowerLogic, wspierających monitorowanie.

Proponowane rozwiązanie dotyczące zarządzania energią dostarcza szczegółowych informacji na temat tego, jak mierzyć, kontrolować i wdrażać systemy zapewniające optymalizację energii oraz niezbędne procedury raportowania, aby osiągnąć i przekroczyć stawiane wymagania.

Opracowane rozwiązanie umożliwia klientowi monitorowanie zasobami energii w środowisku Data Center, ze szczególnym uwzględnieniem procedur zarządzania mocą CPD i redukcji kosztów zużycia energii.

Bazując na wstępnych informacjach o lokalizacji klienta, monitorowanie energii i środowiska CPD może opierać się o istniejącą infrastrukturę sprzętową PowerLogic.

 

uniteMonitorowanie zasilania jest na bieżąco kontrolowane na poziomie szafy, przy użyciu rozwiązań Unite. Sugerowane jest także dodatkowe monitorowanie temperatury, pozwalające określić występowanie hot spotów.

Proponowane rozwiązanie opiera się na oprogramowaniu zarządzającym Unite DCIQ. Pozwala ono skonsolidować dane i dostarczyć aktywne raporty, spełniające założenia biznesowe i operacyjne klienta.

 

Część 2 – Oczekiwania klienta

Firma Unite Technologies otrzymała wstępne informacje o istniejącej architekturze pomiarowej PowerLogic. Kolejne ustalenia przyniosły informacje o możliwości instalacji rozbudowanego systemu EMS oraz określenie wymagań dotyczących raportowania czy też zarządzania alarmami.

 

Ocena bieżącego systemu monitorowania energii u klienta:

  • określenie ilości punktów monitorowania energii i potrzeby dodatkowych punktów pomiarowych
  • zdefiniowanie poziomu monitorowania za pomocą istniejącego systemu PowerLogic
  • określenie warunków niezbędnych do wdrożenia EMS, aby zdalnie monitorować i zbierać dane w czasie rzeczywistym
  • wdrożenie zintegrowanego systemu raportowania i alarmowania
  • zasugerowanie obliczeń energetycznych (PUE) i raportów w celu monitorowania i kontroli zasobów energetycznych
  • dostarczenie raportów dostosowanych do oczekiwań biznesowych klienta ze szczególnym uwzględnieniem planowania mocy DC i zredukowanie kosztów energii

 

Przeczytaj pełny dokument CASE STUDY tutaj >>